Gotowe letnie diety – niskie IG, także bez nabiału, glutenu i wege

Gotowe, dobrze zbilansowane plany żywieniowe powoli stają się tradycją. Ilość osób jaka z nich korzysta, przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Obiecuję że będą pojawiały się częściej :)

Wersja letnia to zupełnie nowa odsłona i tak już będzie zawsze.

Aktualnie do 22 października nie ma do mnie żadnych wolnych terminów dla nowych pacjentów. Zapisy na koniec października i listopad zostaną uruchomione 19 lipca o godzinie 9-tej rano.
Liczba chętnych na konsultację i indywidualną dietoterapię każdorazowo przekracza liczbę dostępnych miejsc, dlatego powstały gotowe plany i ogromnie się cieszę że z nich korzystacie, zwłaszcza podczas okresu oczekiwania na współpracę indywidualną. 

Gotowe plany żywieniowe nie są odpowiednie dla osób z jakimikolwiek zaburzeniami żołądkowo – jelitowymi (min. refluks, IBS, WZJG, SIBO, choroba Crohna, choroba uchyłkowa, choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy), problemami z wchłanianiem, schorzeniami wątroby i woreczka żółciowego (dowiedz się dlaczego). Nie skorzystają z niej także osoby mające skomplikowane problemy zdrowotne i hormonalne.

Wiadomo, że idealną opcją jest dieta indywidualna, z idealnie dostosowanym do Was makro, ale jeśli jesteście zapisani do mnie na sierpień, wrzesień, październik lub będziecie dopiero zapisywać się na listopad, to zawsze lepsza taka opcja niż błądzenie i dalsze przybieranie na wadze.

Podstawą skutecznej diety jest jej dobre zbilansowanie pod względem udziału białka, tłuszczu i węglowodanów.
Z ebooka dowiecie się jakie są zalecenia Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego i sprawdzicie jak ma się to do makro jakie zastosowałam w diecie.

Dowiecie się min.:

E-book zawiera:

Dieta o niskim indeksie glikemicznym:

Kaloryczność - 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 20% białka, 35% tłuszczu, 45% węglowodanów,

Dieta bezmleczna o niskim indeksie glikemicznym:

Kaloryczność - 1600 kcal, 1800 kcal, 
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 20% białka, 35% tłuszczu, 45% węglowodanów,

Dieta wegetariańska o niskim indeksie glikemicznym:

Kaloryczność - 1600 kcal,
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 15 % białka, 38% tłuszczu, 47% węglowodanów,

Dieta bezmleczna, bezglutenowa, bezjajeczna:

Kaloryczność - 1600 kcal, 1800 kcal, 
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 18 % białka, 33% tłuszczu, 49% węglowodanów,

UWAGA!
Potrawy we wszystkich poniższych planach są podobne więc jeśli np. Twój partner potrzebuje diety 2000 kcal, a Ty diety 1600 kcal ale bez nabiału, bez najmniejszych problemów możecie gotować razem.

Kliknij w interesujący Cię plan żywieniowy, poznaj szczegóły i sprawdź czy masz wszystkie wykorzystane produkty w domu.

Sprawdź także pozostałe diety (klik)

 

 




Copyright 2020 Qchenne-inspiracje.pl

All rights Reserved