Img

Diety gotowe jesień wersja 3 “Dobre bo polskie” – przeciwzapalne, o niskim IG.

Diety gotowe jesień wersja 3 "Dobre bo polskie" to plany dietetyczne dla całych rodzin. Dzieci i seniorów.
Kuchnia polska w lekkim, przeciwzapalnym wydaniu. O niskim indeksie glikemicznym.
Koniec gotowania na dwa garnki jeśli masz w domu tradycjonalistów.

Dieta o niskim indeksie glikemicznym to zgodnie z najnowszymi wynikami badań najzdrowszy model żywienia, stanowiący profilaktykę wielu chorób, dlatego powinna być stosowana przez osoby zdrowe chcące cieszyć się zdrowiem długie lata.
Oferowane diety przeciwzapalne o niskim IG rekomenduję osobom z:

Z uwagi na zastosowane makro są to diety dla osób ze spowolnionym metabolizmem. Osób którym ciężko zredukować masę ciała mimo dotychczas stosowanych diety.

W tej edycji także przychyliłam się do próśb osób ze współistniejącymi dolegliwościami typu wzdęcia, zaparcia, uczucie pełności, gazy, i powstała dieta lekkostrawna którą rekomenduje także osobom z WZJG (wrzodziejące zapalenie jelita grubego) oraz LC (chorobą Leśniowskiego - Crohna) w remisji, celem jej jak najdłuższego utrzymania.
Jeśli dodatkowo współistnieją problemy skórne (trądzik, AZS, egzema) rekomenduję dietę lekkostrawną bez nabiału.
Dieta lekkostrawna to także dieta dla osób które nie lubią roślin strączkowych.

Dostępne wersje diety Jesień wersja 3 "Dobre bo polskie" to:

Dostępne kaloryczności: 1600 kcal, 1800, kcal, 2000 kcal,

Co ważne:

Dieta zawiera:

Aktualnie do końca grudnia 2021 nie ma do mnie żadnych wolnych terminów na współpracę indywidualną dla nowych pacjentów.
Liczba chętnych na konsultację i indywidualną dietoterapię każdorazowo przekracza liczbę dostępnych miejsc, dlatego powstały gotowe plany i ogromnie się cieszę że z nich korzystacie.

Podstawą skutecznej diety jest jej dobre zbilansowanie pod względem udziału białka, tłuszczu i węglowodanów.
Z ebooka dowiecie się jakie są zalecenia Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego i sprawdzicie jak ma się to do makro jakie zastosowałam w diecie.

Dowiecie się min.:

E-book zawiera:

E-book zawiera:

Dieta klasyczna o niskim indeksie glikemicznym:

Kaloryczność - 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 21% białka, 38% tłuszczu, 41% węglowodanów,

Dieta bezmleczna (bez nabiału) o niskim indeksie glikemicznym:

Kaloryczność - 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 18% białka, 40% tłuszczu, 42% węglowodanów,

Dieta bezmleczna (bez nabiału) i bezglutenowa o niskim indeksie glikemicznym:

Kaloryczność - 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 18% białka, 40% tłuszczu, 42% węglowodanów,

Dieta lekkostrawna klasyczna o niskim indeksie glikemicznym:

Kaloryczność - 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 21% białka, 38% tłuszczu, 41% węglowodanów,

Dieta lekkostrawna bez glutenu i nabiału o niskim indeksie glikemicznym:

Kaloryczność - 1600 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 20% białka, 40% tłuszczu, 40% węglowodanów,

UWAGA!
Potrawy we wszystkich poniższych planach są podobne więc jeśli np. Twój partner potrzebuje diety 2000 kcal, a Ty diety 1600 kcal ale bez nabiału, bez najmniejszych problemów możecie gotować razem.
JEŚLI MASZ POPRZEDNIE MOJE DIETY GOTOWE, POTRAWY W NOWEJ DIECIE SĄ INNE. NIE POWTARZAJĄ SIĘ.

Kliknij w interesujący Cię plan żywieniowy, poznaj szczegóły i sprawdź czy masz wszystkie wykorzystane produkty w domu.

 

SPRAWDŹ INNE OFEROWANE DIETY (klik).




Copyright 2021 Qchenne-inspiracje.pl

All rights Reserved