Img

Low Carb śródziemnomorskie Faza I i II – diety gotowe

Dieta Low Carb to strategia żywieniowa opierająca się na obniżonej podaży węglowodanów na korzyść zwiększonej podaży tłuszczu oraz białka.  W mojej praktyce gabinetowej traktuję ją jako narzędzie do osiągnięcia określonego celu. Niekoniecznie model żywieniowy do stosowania przez całe życie.

Moje Low Carb Śródziemnomorskie to specjalny plan żywieniowy dla osób które:

Low Carb jest genialnym narzędziem na początek. Daje szybkie efekty, co jest bardzo motywujące zwłaszcza dla osób, które mają już za sobą próby redukcji masy ciała. To strategia, która uczy, jak ważna jest ilość węglowodanów, oraz daje przestrzeń do obserwacji własnego organizmu i wyciągania wniosków. Zastosuj cały plan. Przejdź fazę I i II. Obserwuj swój organizm.  Jeśli podczas stosowania drugiej fazy uznasz, że węglowodany na tym poziomie to jest to, co u Ciebie sprawdza się idealnie, nie ma przeszkód, aby pozostać na 25-30 % podaży węglowodanów. To pozwoli na utrzymanie wszystkich efektów osiągniętycjhw fazie I, przy jednoczesnym spożyciu pełnego wachlarza produktów węglowodanowych.
Cały plan opisany jest w skrypcie dołączonym do I fazy Low Carb. Skrypt dołączony do fazy II jest jego rozszerzeniem.

Faza I Faza II Faza III

Czas trwania: 4-6 tygodni

DOSTĘPNE 2 TYGODNIE DIETY

Czas trwania: 6-8 tygodni

DOSTĘPNE 2 TYGODNIE DIETY

Płynne przejście na diety zgodne z zaleceniami PTD

Zrzucisz nagromadzoną, zatrzymaną wodę, ustabilizujesz gospodarkę węglowodanową, zapanujesz nad uczuciem głodu zyskując przyjemne uczucie sytości i eliminując tzw. "ciągi" na słodycze.

UWAGA: posiadając 2 tygodnie diety możesz bez efektu znudzenia przejść przez cały okres Fazy I.

Wprowadzamy więcej węglowodanów dalej utrzymując stabilną gospodarkę węglowodanową oraz uczucie sytości.

UWAGA: posiadając 2 tygodnie diety możesz bez efektu znudzenia przejść przez cały okres Fazy I.

Przejdziesz na dietę o ilości węglowodanów rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Diabetologiczne. Dietę o niskim indeksie i ładunku glikemicznym. Dalej utrzymasz stabilną gospodarkę węglowodanową, oraz uczucie sytości, ale nauczysz się, że rodzaj węglowodanów oraz ich ilość ma znaczenie.

Dieta Low Carb Faza I (wiosna wersja 3 i 4 ):
Niski indeks i ładunek glikemiczny.
Dostępne kaloryczności: 1600 kcal, 1800, kcal, 2000 kcal,
Ilość posiłków dziennie – 3
Rozkład makro: 23% białka, 62% tłuszczu, 15% węglowodanów.

Dieta zawiera:

Dostępne wersje:

UWAGA!
W diecie oprócz małej ilości pieczywa i płatków owsianych nie ma zbóż, więc z łatwością wymienisz je na bezglutenowe zamienniki, jeśli potrzebujesz diety bezglutenowej.

Co ważne:

Kliknij w interesujący Cię plan żywieniowy, poznaj szczegóły i sprawdź czy masz wszystkie wykorzystane produkty w domu.

DRUGI TYDZIEŃ I FAZY DRUGI TYDZIEŃ I FAZY
 

Dieta Low Carb Faza II (wiosna wersja 5):
Niski indeks i ładunek glikemiczny.
Dostępne kaloryczności: 1600 kcal, 1800, kcal, 2000 kcal,
Ilość posiłków dziennie – 3
Rozkład makro: 23% białka, 52% tłuszczu, 25% węglowodanów.

Dieta zawiera:

Dostępne wersje:

UWAGA!
Jeśli potrzebujesz diety bezglutenowej, bez trudu dokonasz wymiany zbóż glutenowych na bezglutenowe.

Co ważne:

Kliknij w interesujący Cię plan żywieniowy, poznaj szczegóły i sprawdź czy masz wszystkie wykorzystane produkty w domu.

DRUGI TYDZIEŃ II FAZY DRUGI TYDZIEŃ II FAZY
 

 

SPRAWDŹ INNE OFEROWANE DIETY (klik).




Copyright 2022 Qchenne-inspiracje.pl

All rights Reserved