fbpx
Możliwość zamówienia diety w przeroście Candida Albicans
Img

Dziś coś, na co wiele/wielu z Was czekało od bardzo dawna. Możliwość zamówienia diety w przeroście Candida Albicans. Wiem, mam spore opóźnienie, ale strasznie się cieszę, że mogę wystartować z nową dietą, która wielu z Was pomoże w tym trudnym problemie.

Candida to pasożytniczy grzyb, który wraz z bakteriami beztlenowymi (których powinno być ponad 90 %) oraz względnie tlenowymi (głównie E.coli) fizjologicznie zamieszkuje nasze jelita.
Jeśli w naszej mikroflorze dominuje bakteria acidophilus, żaden patogen nie ma szans na rozprzestrzenienie się. Problemy zaczynają się wtedy, kiedy flora bakteryjna zostanie zaburzona.
O tym, że antybiotykoterapia resetuje wszystkie zamieszkujące nas bakterie, wie chyba każdy. Ale o tym, że schemizowana, uboga w błonnik (błonnik stanowi podłoże do hodowli bakterii acidofilnych w jelicie grubym) żywność także prowadzi do zaburzeń, już mało kto (żywienie do temat powszechnie lekceważony, niestety także przez lekarzy). Jeśli do tego dodamy zakażenie Salmonellą, gronkowcem złocistym, pałeczkami okrężnicy czy zaburzenia odporności, to mamy prostą drogę do zaburzeń mikroflory.
Zaburzona flora bakteryjna, osłabiony układ odpornościowy, osłabione komórki (dużo wolnych rodników), zakwaszony organizm to doskonałe środowisko do namnażania się patogennych chorobotwórczych drobnoustrojów, w tym Candida Albicans, która zaczyna się rozrastać i dominować.

Rozrastający się grzyb potrafi zatruć cały organizm. To żywy organizm, który we wnętrzu organizmu człowieka żywi się i wydala swoje odchody. Odchody grzyba zawierają toksyny, które zatruwają organizm każdego dnia. Kandydotoksyna uszkadza system odpornościowy. Neurotoksyna działa na ośrodkowy układ nerwowy powodując zaburzenia emocjonalne, nerwowość, depresje, stany lękowe, zaburzenia koncentracji.
Grzyb działa bezpośrednio na ściany jelita cienkiego powodując nieszczelności. Nieszczelności powodują przedostanie się do krwiobiegu substancji, które nie powinny się tam znaleźć, co powoduje bezpośrednią reakcję ze strony układu immunologicznego w postaci alergii lub nietolerancji.
Toksyny, oprócz tego, że same w sobie zaburzają procesy wchłaniania składników odżywczych (ogniska grzyba na ścianach jelita cienkiego), to aby zostały zmetabolizowane w wątrobie, potrzebują dużych ilości witamin i minerałów z naszego organizmu. Brak witamin i minerałów osłabia komórki które stają się podatne na atak grzyba. To błędne koło! Do grzybicy ogólnoustrojowej już bardzo krótka droga.

Sama antybiotykoterapia nie wyleczy grzyba !!!

Jeśli lekarz zapisuje antybiotyk na grzybicę i nie wspomina o odpowiedniej diecie to, przepraszam jeśli kogoś urażę, ale taki lekarz tylko znęca się na pacjencie.
Antybiotyk zadziała na chwilę poprzez reset wszystkiego, co znajduje się w jelitach. Niestety zarodniki grzyba potrafią krążyć we krwi bardzo długo i po zakończeniu kuracji antybiotykiem potrzebują od 2 do 4 tygodni, aby znów zasiedlić jelita. Problem wraca, co potwierdzą osoby leczone w ten sposób na kandydozę. I dostajesz kolejny antybiotyk i tak w kółko.

Leczenie kandydozy, aby było trwałe i skuteczne musi opierać się przede wszystkim na:
  • zapobieganiu rozwojowi i rozprzestrzenianiu się grzyba poprzez zagłodzenie go,
  • odbudowę i wspomaganie odporności organizmu,
  • odbudowę mikroflory jelit,

Dieta + leczenie farmakologiczne = trwałe pozbycie się grzyba

Dieta przeciwgrzybicza nie jest dietą łatwą, ale i problem, który mają osoby z kandydozą, nie jest błahy.

Zamówienie diety – zapoznaj się z informacjami na stronie  Dieta indywidualna

Więcej o kandydozie przeczytacie w artykułach:

Candida ! Jak wyleczyć, jak rozpoznać, na co zwracać uwagę? (klik)

Dieta przeciwgrzybicza, czyli jak pozbyć się candidy ! Przykładowy jadłospis! (klik)

 

UWAGA !

Osoby, które są w trakcie lub mają za sobą walkę z candidą, proszę o przedstawienie swojej historii w komentarzach. To będzie ogromna pomoc i wsparcie dla osób, które dopiero zaczną. 

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:
Olej z czarnuszki – dlaczego warto się przekonać?

Czarnuszka (nigella sativa) to roślina pochodząca z regionu wschodniej części Morza Śródziemnego, północnej Afryki, subkontynentu indyjskiego i Azji Południowo-Zachodniej. Uprawiana Czytaj dalej

Zimowa spiżarnia czyli jakie produkty powinny znaleźć się w każdym domu na zimę

Są takie produkty, które zimą muszą się absolutnie znaleźć w mojej spiżarni. Korzystam z nich aż do kwietnia. Mają odżywiać Czytaj dalej

Migdałowa bomba odżywcza! Do jedzenia i jako naturalny kosmetyk. Zastosowanie olejku migdałowego oraz jak zrobić domowe mleko migdałowe.
Zastosowanie olejku migdałowego

Migdały to prawdziwa bomba odżywcza! Osobiście uważam, że absolutnie każdy, komu zależy na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, powinien na stałe Czytaj dalej

Jak skutecznie sprawdzić czy masz niedokwaszony żołądek? Jak poprawnie wykonać prosty test? O czym bezwzględnie musisz wiedzieć przed rozpoczęciem zakwaszania żołądka? Część 2
Jak skutecznie sprawdzić czy masz niedokwaszony żołądek? Jak poprawnie wykonać prosty test?  O czym bezwzględnie musisz wiedzieć przed rozpoczęciem zakwaszania żołądka? Część 2

W poprzednim poście (jeśli nie czytałaś/czytałeś zapoznaj się z nim zanim przeczytasz obecny) rozmawialiśmy sobie na temat żołądka. Dowiedzieliście się Czytaj dalej

321 komentarzy

AgaDodano:  23 czerwiec 2015 - 9:02
Małgosiu a jesli ja formularz wysłałam w niedziele tydzień temu bo nie wiedziałam ze takiej diety u Ciebie jeszcze nie było to muszę jeszcze raz wysłać formularz czy ten który dostałaś jest ok?
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 9:15
Wyślij ponownie w tytule wpisując CANDIDA
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 13:25
cześć, wysłałam formularz 26.05 na diete ( akurat nie candida) kiedy moge sie spodziewac wyceny? Dorota
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:30
jutro
Odpowiedz
Magdalena PałęgaDodano:  23 czerwiec 2015 - 9:59
Witaj Małgosiu mam trochę inne pytanie. Ostatnio(ok. miesiąc) mam duże problemy z zaparciami i niestety nie wiem dlaczego. Spożywamy dużo błonnika ( otręby, płatki jaglane, owsiane, kefir, kiszonki itp.) I nie wiem czy powinnam się już udać do lekarza czy jeszcze trochę poczekać. Dodam, że stosuje dietę 1600Kcal, od lutego schudłam 11kg i mam 17 lat
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 10:07
A pijesz dużo ?
Odpowiedz
OlaDodano:  23 czerwiec 2015 - 10:08
Ja się wyleczyłam dzięki Twoim wskazówkom i polecam wszystkim przestrzeganie zasad żywieniowych Małgosi, bo to naprawdę działa, a rzeczywiście w moim przypadku leki nic już nie dawały. Walczyłam z tym cholerstwem jakieś 10 lat, a dieta pomogła szybko.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 10:36
Gratulacje Ola!!!
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:36
Gratulacje! Jestem pełna podziwu dla takich osób jak Ola, które same sobie poradziły z tak restrykcyjną dietą. Ogromny szacunek!
KasiaDodano:  3 czerwiec 2017 - 9:44
A czy jest sznsa wyleczenue sie sama dieta bez lekow? Moj dr nie wspolpracuje, twierdzi, ze wymyslam
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 10:36
2 lata "leczyłam" kandydę antybiotykami. Doszło do okropnych bóli brzucha, czułam się strasznie, nie chciało mi się żyć, wstawać do pracy ect.
Lekarz ciągle antybiotyk i antybiotyk i w koło to samo a ja zamiast lepiej czułam sie gorzej.
Jak Małgosia opublikowała posta o diecie zaczęłam sama kombinować radząc się Małgosi.
Mówię Wam na swoim przykładzie, DIETA, DIETA I JESZCZE RAZ DIETA!
Po 2 miesiącach diety dostałam znów antybiotyk i dalej dieta. Dziś jest rewelacyjnie. Jekarz mówi że nie mam kandidy ale ja jeszcze na tej diecie planuje być do końca wakacji. Ciężko jest nie powiem bo teraz są owoce a ja nic. Posucha. Ale wiem co czułam przez ostatnie 2 lata. Wole się przemęczyć i wytępić to dziadostwo jeśli coś jeszcze we mnie jest.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:41
Gratuluję samozaparcia! Bardzo podziwiam takie osoby, bo dieta jest bardzo restrykcyjna i ciężko jest poradzić sobie z tym problemem w pojedynkę. Życzę dużo zdrowia :)
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 8:42
A jaki Pani stosowala antybiotyk przy diecie? I jakiej specjalizacji lekarz Pania leczyl? GASTROLOG?
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 14:16
Ja również gratuluję.
KaczuszkaDodano:  29 czerwiec 2015 - 18:26
Z ccału szacunkiem ale na candide na zaywa się antybiotyków tylko leki przeciwgrzybicze antybiotyki sa na BAKTERIE !!!!
AnonimowyDodano:  3 styczeń 2016 - 9:48
Witam ja męczę się od maja ,a lekarze mnie do psychiatry odsyłają proszę podaj jakiekolwiek szczegóły diety lub tylko dozwolone produkty których używasz z szacunkiem jestem facetem i to samotnym ,raczej nie umiem kombinować w kuchni Z SZACUNKIEM robert
AnonimowyDodano:  14 grudzień 2016 - 11:37
antybiotyki są to leki przeciw różnym drobnoustrojom, które są naturalne, jeśli są syntetyczne to są to chemioterapeutyki, a więc są to leki na bakterie oraz na grzyby ;)
Choć potocznie przyjęło mówić się na wszystkie leki przeciwbakteryjne mówić antybiotyki
AnonimowyDodano:  20 marzec 2018 - 19:23
Sa antybiotyki i mykotyki. Antybiotyk na bakterie, mykotyk na grzyby. Antybiotyk chwilowo pomoze na candida bo przechodzi z formy bakterynej w grzybicza.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 10:41
Pytanie do osób,którym udało się wyleczyć dietą- wyeliminowaliście gluten?
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 10:59
Ja nie wykluczałam. Jadłam chleb razowy na zakwasie robiony z Gosi przepisu + makaron gryczany + ryż brązowy. Wszystko pełne ziarno.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:04
w makaronie gryczanym ani brązowym ryżu nie ma glutenu
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 10:55
Malgosiu chce sie dopytac bo piszesz ze jeśli jelita sa oslabione i dodatkowo wda sie w infekcja salmonella to latwo sie nabawic grzybicy ale powiedz czy jeśli ktos kiedys chorowal na salmonelloze (chodzi o dziecko) to czy teraz tez jest narazony na grzybice? Jest w grupie zwiekszonego ryzyka przez to?
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 11:02
Tak bo jest osłabiona flora bakteryjna. Wyeliminuj dziecku słodycze i wprowadź synbiotyk multilac lub dicoflor.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 11:11
Małgosiu nawet jesli ta salmonella byla w wieku czterech lat a teraz dziecko ma 7 jest narazony? A z tymi slodyczami to chodzi ogolnie o cukier we wsztstkim? Przepraszam ze tak dopytuje
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 11:22
a nie, teraz to już nie,
nie ma ryzyka
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 10:57
Powiedz prosze jak można zdiagnowowac ta grzybice albo Wy dziewczyny podpowiedzcie????
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 11:03
Są testy, niebawem będą u mnie dostepne.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:43
Super Małgosiu :) koniecznie napisz czy trzeba się do tego badania przygotować (tak jak np. przy testach na nietolerancję)
RakuDodano:  9 sierpień 2015 - 2:56
Też jestem ciekaw bo diagnostyka to podstawa. Można oczywiście coś leczyć na "być może" ale wtedy nie ma takiej motywacji, tym bardziej jeśli dietę trzeba stosować nawet latami.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 10:57
T.
Piąty miesiąc na diecie, mógł bym napisać szósty ale sam siebie bym oszukał. Próbując zastosować się do zaleceń Małgosi z poprzednich artykułów o Candidzie w styczniu poległem to były jedynie próby diety, ale po wynikach badań postanowiłem wziąć się w garść i od lutego pełna mobilizacja. Nie było łatwo podział składników to chyba najgorszy etap z możliwych po węglowodanach byłem dalej głodny a gdzie następny posiłek. Waga poleciał w dół jak nigdy, po 3 miesiącach zastosowałem powrót do łączenia węglowodanów z białkami i z sytością jest lepiej.
Miesiąc temu po wizycie kontrolnej u lekarza z badania na grzyby wyszło (nie można wyhodować żadnych grzybów) - więc jestem zadowolony i lekarz też powiedział że inne wyniki mam bardzo dobre i jestem zdrów.
Na dzień dzisiejszy jem nadal 5-6 posiłków dziennie zero cukrów i drożdży co jakiś czas coś cobie tam przemycę czego nie było na listach .
Ale tak na serio chcę powiedzieć że jest to bardzo trudne i myślę że nie radziłem sobie z tą dietą , żona mnie wspiera i ciągle podpowiada a ostatnio mówi a Małgosia pisał że na przykład truskawki można po 4 miesiącach o to fajnie zjadłem kilka, i tak nonstop człowiek czegoś musi się uczyć .
Podsumowując polecam pisać do Małgosi o dietę bo jest to naprawdę trudne a ja za 3-4 miesiące udam się na kolejne badanie a wtedy myślę zwrócę się o dietę ale nie na odchudzania a na przytycie inaczej niż większość pań .
Pozdrawiam.
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 11:04
Na waga na diecie candidowej leci jak szalona ;)
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 9:12
Małgosiu a co robić jesli mam niedowagę. Stosować mam dietę candidową i chudnąć w oczach?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 11:11
W diecie jest ściśle określona ilość węglowodanów. Zwiększać dowolnie możesz ilość warzyw i zdrowych tłuszczów. O 50% możesz też zwiększyć ilość białka.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 11:34
Malgosiu od kilku lat walcze z grzybica pochwy leki juz prawie nie dzialaja Czy dieta pomoże? Pozdrawiam
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 11:44
Dieta pomoże ale kluczem będą probiotyki miejscowe i doustne w trakcie leczenia.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 11:49
Małgosiu, jakie probiotyki polecasz podczas brania antybiotyku?
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 13:23
Synbiotyk multilac ma chyba najlepszy skład. Tak przynajmniej twierdzi moja koleżanka farmaceutka ;)
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 12:01
Oj tak dieta jest bardzo trudna, najbardziej na poczatku, ale warto. Jestem na diecie od polowy lutego i jest ogromna poprawa,ale mimo tego postanowilam zamowic diete u Gosi ,bo boje sie ze sama nie wylecze sie calkowicie. Wiele dolegliwosci ustapilo,ale borykam sie tez z tak zwnymi "przewleklymi",ktore mi nie daja normalnie funkcjonowac.... Ufam i wierze Malgosi,ze z jej pomoca wygram walke z tym dzidostwem,bo to one od paru dobrych lat niszczy mi zdrowie i zycie. Jestem tak zdetetminowana,ze jak bedzie trzeba bede i 2 lata na diecie,aby calkowicie sie wyleczyc :)) z niecierpliwoscia czekam na diete i z checia poudzielam odpowiedzi co jem, jak reagowal moj organizm itp. podczas oczyszczania innym czytelnikom :)
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:26
To napisz, z chęcią się dowiemy :)
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 9:41
Tak jak wspomnialam wczesniej na diecie jestem od polowy lutego.To co zakazane
odrzucilam natychmiast i na pierwsze reakcje ze strony organizmu dlugo nie bylo trzeba czekac. Doslownie po 5 dniach tak mnie "wyczyscilo", ze myslalam ze zejde z tego swiata :D dostalam takiej biegunki, (na szczescie jednorazowej),ze po wyjsciu z toalety brzuch to mialam wklesly, jak jakas anorektyczka i bylam tak zmeczona ze ledwo doszlam do lozka. To byl chyba rozpad grzybni,ktora nastepuje w poczatkowej fazie. Odnosnie tego co jadlam i jem to wyglada to tak: Sniadania to wczesniej owsianka, teraz jaglanka z amarantusem i cynamonem na mleku kozim. 1 przekaska to grejfrut/grejfrut z jogurtem (tola), na poczatku diety w napadach glodu ratowalam sie waflami ryzowymi teraz juz nie, bo nie mam takiej potrzeby. Obiad: makaron ze szpinakiem i suszonymi pomidorami/ makaron z sosem z pomidorow z puszki/ kasza gryczana z cebulka i gulaszem warzywnym z wloszczyzny,ktora doprawialam przecierem i przyprawami/ ryz brazowy z curry i do tego warzywa( marchewka,fasolka szparagowa,cukinia),pestki slonecznika i oczywiscie przyprawy/ piers z kurczaka faszerowana szpinakiem, suszonymi pomidorami i czosnkiem do tego warzywa na parze/ leczo z ryba/ ryba z warzywnym spaghetti. 2 przekaska to np. warzywa na parze, jogurt, wczesniej robilam sobie zupy warzywne z takich gotowych mieszanek, ale po zblendowaniu mnie troche odrzucaly kolorem i byly malo wyraziste w smaku(wiem ze z dobrego przepisu na pewno wyszlyby lepsze) Kolacja: kanapki z guacamole, ale od momentu zrezygnowania z chleba oczywiscie na zakwasie , , przerzucilam sie na salatke, ktora chyba jem codziennie od 1,5 miesiaca ( mix salat, jajko z pol miekkim zoltkiem, troche makreli, jak mam w domu dodaje tez awkodado, suszonego pomidora i uprazone pestki slonacznika, a to polewam sosem koperkowo-czosnkowym na bazie jogurtu) jest tak pyszna,ze codziennie wyczekuje wieczora haha :D wiem,ze to bomba kaloryczna,ale nie zaluje sobie ostatnio zdrowych tluszczy,bo od roku nie miesiaczkuje i postanowilam wziac sprawy w swoje rece, bo leczenie ginekologiczne nie dawalo efektow... w maju miesisczka sie pojawila, zobaczymy czy bedzie teraz. Jesli nie poprosze Malgosie o mala poprawke w wyslanym formularzu :) To tak w skrocie wygladaja moje posilki od ostatnich miesiecy. Co do innych "wspomagaczy" pije codziennie czystka, zazywam probiotyk obecnie sanprobi, citrosept, staram sie duzo pic,choc wiem ze powinnam wiecej,ale ucze sie tego. Jesli kogos interesuje to co napisalam moge jeszcze opisac swoje objawy grzybicy i z checia sama przeczytalabym co Wy spozywacie i jakie macie dolegliwosci. :))
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 13:42
to poprosimy jeszcze o objawy :)
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 14:21
Napisz proszę jakie miałaś objawy.
AnonimowyDodano:  25 czerwiec 2015 - 9:39
Moje objawy moglabym podzielic na kilka etapow. Do dolegliwosci z jakimi borykalam/borykam sie od dawna nalezaly/naleza : zaparcia, wzdecia, uporczywe gazy, burczenie i przelewanie w brzuchu, brak energii,ospalosc,notoryczne zmeczenie mimo oepowiedniej ilosci snu, bole stawow-glownie plecow, strzelanie w kolanach, Dolegliwoscie PRZEWLEKLE to: problemy z ukladem moczowo-plciowym trwajace mysle okolo 4 lat ( kilkukrotna, ostra postac grzybicy pochwy, uczucie niecalkowitego oddania moczu, czeste oddawanie moczu, pieczenie), odkad pamietam mialam problemy z niedoskonalosciami, ale od 3 lat walcze z ostrym tradzikiem. Dolegliwosci ktore pojawialy sie okolo rok temu: zanik miesiaczek, w tym samym okresie mialam rowniez dziwne mrowienia na ciele, po nocy siwy, galaretowaty nalot w jamie ustnej. Najgorsze chyba z tych wszystkich dolegliwosci sa jednak te ze sfery psychicznej.... placzliwosc, leki, nagle zmiany nastrojow, krytykanctwo, mysli zeby sobie cos zrobic.... Pewnie wielu z Was popuka sie w glowe co ona wypisuje i co ma grzyb do tego,ale to niestety prawda. Mysle ze osoby w moim stanie lub ktore przyszly podobne meczarnie przyznaja mi racje. To chyba wszystko. Jesli cos jeszcze mi sie przypomni napisze o tym :)
AnonimowyDodano:  26 czerwiec 2015 - 16:53
cześć:) piszesz :" od momentu zrezygnowania z chleba oczywiscie na zakwasie " chleb jak najbardziej mozna (na zakwasie/zytni) źle go znosiłas ze zrezygnowałas?
mam tez pytanie do pomidorów suszonych - uzywam w oleju, czy takie miałas na mysli ?:)

Moje ulubione dane to fasolka szparagowa, z pomidorami suszonymi, słonecznikiem, daje tez troszke masła klarowanego. Pycha. W pracy niestety podgzewamy wszystko w mikrofakówce co tez nie jest dobre dla Candidy ale nie mam innego wyjścia jeżeli chce coś ciepłego:(

AnonimowyDodano:  1 lipiec 2015 - 9:38
Z chleba zrezygnowalam, bo jadlam kupny.Stwierdzilam,ze jesli sa w nim "dodatki" ktorych nie powinno byc na diecie candidowej to wole w ogole go nie jesc.... wczoraj zaczelam robic zakwas i bede piekla sama chlebek. Odnosnie pomidorow to dokladnie chodzi o takie w oleju :))
KateDodano:  21 wrzesień 2015 - 22:38
Hej, a badała się może na boreliozę?? Bo objawy o których piszesz są podobne przy tym chorobsko. Pozdrawiam.
KateDodano:  22 wrzesień 2015 - 11:03
Hej, a badała się może na boreliozę?? Bo objawy o których piszesz są podobne przy tym chorobsko. Pozdrawiam.
AnonimowyDodano:  25 luty 2016 - 20:28
Mam pytanie czy wsrod tych wielu dolegliwosci jak notoryczne zmeczenie, co nie ukrywam , jest moją zmorą / nie mam do niczego energii /, po stosowaniu tej diety /w jej trakcie/ te zmeczenie troche ustapilo, przybylo troche energii zyciowej? A jesli tak, to jak dlugo trzeba czekac na efekty przy rygorystycznym trzymaniu diety? Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 12:09
Chciałam zapytać nieśmiało, czy dieta ma w sobie masę "kosmicznych" i trudnych do znalezienia produktów? Czy jest łatwa i szybka w obsłudze ;)? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 13:19
Łatwa i mega szybka. Wszystkie produkty kupisz w każdym większym sklepie. W popularnej Biedronce także.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 22:07
Dziękuję za odpowiedź :)
AnonimowyDodano:  6 maj 2016 - 14:32
Witaj Małgosiu.
Powiedz mi proszę czy da się ustalić dla mnie dietę gdzie nie jem ani żadnego pieczywa, ani żadnych jogurtów, ani żadnych makaronów i najchętniej tylko surowe rzeczy?
Nie jem tego i nie chcę jeść, jak również nie chcę jeść ryb, przynajmniej morskich. Tych rzecznych nie mam jak zdobyć a z produktami z biedronki mogę zapomnieć bo nie ma w moim kraju takiej sieci.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 12:41
Pytanie do osób,które się wyleczyły, czy stosowaliście dietę rozdzielną i czy spożywaliście zupy na mięsie- nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego jadanie zup na wywarach mięsnych mogłoby mieć negatywny wpływ na leczenie.Może ktoś byłby tak miły i pomógł.
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 10:27
Tak,ja nadal stosuje diete rozdzielna,bo szczerze mowiac nie wiedzialam kiedy mozna zaczac laczyc skladniki, niby juz bym mogla,ale nawet bardzo mi tego nie brakuje i wystarcza mi to jak jem teraz. A co do tych zup na wywarze miesnym to chodzj rowniez o to,ze takie zupy sa inaczej trawione,oczywiscie dluzej tak samo jam laczenie w jednym posilku BTW :))a jak wiadomo dieta przeciwgrzybicza ma byc tez lekkostawna
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:07
Gosiu powtarzam sobie kolejny raz Twoją dietę, ale niestety dziś coś mnie podkusiło (taką ochotę miałam na to proste danie, że nie mogłam wytrzymać!) i zjadłam 4 młode ziemniaki z koperkiem i dwa jajka sadzone na łyżce masła klarowanego - proszę pociesz, że nie zgrzeszyłam aż tak bardzo jak myślę! Ile to może mieć kalorii? Ech zrzuciłam już trochę i nie chcę zatracić efektów, a czasem nadchodzą właśnie takie chwile, że mam ochotę zjeść coś co zawsze lubiłam...i później wyrzuty sumienia :(
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 13:21
Upadłaś, wstań, otrzep się i idź dalej!
Rozgrzeszam :)
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 14:16
Małgosiu... a powiedz, czy jesli tak sie stanie, ze w trakcie trwania Twojej diety, popelnimy przestepstwo zjadajac cos czego w niej nie bylo, czy jest sens ciagnac diete dalej czy wracac do punktu zero i zaczynac jeszcze raz
Odpowiedz
Moz BaeDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:13
Czy płatki owsiane są bezglutenowe? Na każdej stronie widzę inne informacje, na niektórych - ze zawierają gluten naturalnie, a na innych, że w zakładach gdzie je produkują to występują tez zboża z glutenem i płatki sa nim zanieczyszczone.
Po glutenie nie za dobrze się czuję, taka pełna i wzdęta, po płatkach owsianych prawie wcale. I mam mętlik w głowie.
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 13:20
Owies nie zawiera glutenu ale w magazynach składowany jest obok zbóż glutenowych. Ma to ogromne znaczenie dla osób z celiakią które są wrażliwe na nawet najmniejszą jego ilość. Dla osób z nietolerancją taka ilość w postaci np. pyłku nie jest znacząca.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 20:29
Płatki owsiane firmy Provena są bezglutenowe, ale za to mają swoją cene:(
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:24
A jak sie chronić zeby tego grzyba nigdy nie dostać tzn nie wychodować u siebie nieświadomie ?
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:33
Małgosiu pisałaś wczesniej ze antybiotyki tylko pogarszają sprawę przy grzybicy a w tym artykule jest ze dieta i leczenie farmakologiczne,czyli sama dieta od Ciebie nie da sie wyleczyć grzybicy?
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 15:15
Sam antybiotyk bez diety tylko zaszkodzi. Zasada jest taka w candidzie że trzeba zagłodzić grzyba + wzmocnić organizm + go wykasować antybiotykiem. Sama dieta pomoże ale potrwa to za długo.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 15:24
A czy mozesz w takim razie polecić jakiś antybiotyk,zeby moc delikatnie zasugerować lekarzowi:)
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 16:15
Już widzę minę lekarza jak mu mówisz co ma Ci przepisać ;))
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 19:13
To kto będzie miał wypisac ten lek?:)
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 20:39
A w którym momencie najlepiej zastosować ten antybiotyk? Na początku kuracji dietą, czy później ,bo szczerze mówiąc ja też już zgłupiałam i myślałam,że sama dieta, zażywanie probiotyków wystarczą, ale widzę,że bez antybiotyku się nie obędzie,,, :)) I serio Małgosiu zasugeruj ten antybiotyk,bo ja już nie wierzę lekarzom...
LekarzDodano:  23 czerwiec 2015 - 21:25
Antybiotyki nie lecza grzybòw. Przepisuje sie leki p/grzybicze,np. flukonazole.
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 8:30
Miesiąc dieta + po antybiotyk do lekarza.
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 8:40
Do Lekarza: I co udało się wyleczyć podając "leki p/grzybicze,np. flukonazole" ?
LekarzDodano:  24 czerwiec 2015 - 10:38
Ja nie neguje zaleceń Gosi. Odpowiadałam na pytanie dotyczące jaki antybiotyk zasugerować lekarzowi.
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 19:41
Czyli dieta, taki flukonazol i wzmacnianie odporności naprawdę mogą wyleczyć grzyba? Nawet przewlekle dolegliwości trwające kilka lat?
Dodano:  25 czerwiec 2015 - 8:51
Ścisła dieta + leki. Innego wyjścia nie masz.
AnonimowyDodano:  1 lipiec 2015 - 10:21
Tak czytam i nie wiem szczerze co o tym wszystkim juz myslec... mam straszny metlik w glowie.... w poprzednich artykulach o candidzie nie wspominalas nic Malgosiu o tym ze do kuracji trzeba wlaczyc antybiotyk, ze wylacznie scisla dieta i wzmacnianie organizmu moze to zwalczyk + czystek, amarantus itp. Oczywiscie rozumiem to co mialas na mysli piszac ze sam antybiotyk nic nie da, ale redagujac obecny wpis i komentarze pod nim mam wrazenie ze napisala to inna osoba.... Bardzo sobie cenie Ciebie i Twoje zdanie,ale tego nie rozumiem.,czemu zmienilas na ten temat zdanie?
Dodano:  1 lipiec 2015 - 11:24
Proszę przeczytaj raz jeszcze wszystkie artykuły i wyciągnij wnioski. Sam antybiotyk nie pomaga mimo iż to metoda leczenia ordynowana przez lekarzy. Dieta ma za zadanie wzmocnić odporność ale leczenie przeciwgrzybicze włączone w odpowiednim momencie znacznie przyspiesza leczenie. Możesz leczyć samą dietą ale to bardzo długi proces.
Błagam. Nie każcie mi wszystkiego wykładać jak w przedszkolu. Wydaje mi się że piszę dla dorosłych ludzi potrafiących łączyć fakty.
Nie piszę nazw leków abyś mogła mi zarzucić że wspieram jakąś firmę i zmieniłam zdanie bo chcę komuś wcisnąć lek jakiś konkretny.
Piszecie że mam anielską cierpliwość do odpowiedzi w komentarzach ale naprawdę ta cierpliwość też ma granice ;)
AnonimowyDodano:  1 lipiec 2015 - 12:42
Ojj kochana nie miej mi tego za zle... to nie mialo tak zabrzmiec,ze Cie krytykuje ani nic w tym rodzaju, wrecz przeciwnie... Chcialam byc pewna,bo juz sama nie wiem co robic,gdzie szukac dodatkowej pomocy,bo grzybica ogolnoustrojowa to naprawde cos okropnego... :( Ty chyba jednak jedyna zdajesz sobie naprawde sprawe jak osoby z tym borykajace sie sa osamotnione..tyle razy to pisalas. Prawda jest taka ze kto tego nie doswiadczyl nie moze sobie wyobrazic przez co przechodze i wiele innych osob.... Nie gniewaj sie :)
Dodano:  1 lipiec 2015 - 13:53
Nie gniewam się ;)
Sama dieta pomoże ale leczenie potrwa dłużej.
PrinzessinDodano:  20 wrzesień 2015 - 22:18
Ja też mam to dziadostwo w całym ciele,tzn.Candidę ogólnoustrojową i nie wiem kiedy będę wiedziała, że się jej pozbyłam. Jestem na diecie jest mi bardzo ciężko, bo muszę gotować dla siebie coś innego i dla rodziny też coś innego i jeszcze znikąd nie mam wsparcia! Mój mąż już nawet boi się mnie całować żeby się nie zarazić i obraził się jak musiał iść do Urologa się przebadać na Candidę. Nie wiem kiedy powinnam brać Probiotyki. Zdania są podzielone. Ja kupuję żywność Bio.Już schudłam około 8 kg.a to dopiero początek diety.Ogólnie czuję się dobrze, tylko to mrowienie lewej kostki już od 2 lat mnie dobija i cały czas egzema na pośladkach! Cieszę się, że jest więcej kobiet, które mają te same problemy co ja.I przede wszystkim problem co jeść i jak układać dietę? Ja się boję cokolwiek jeść bo myślę że to jest tzw.owoc zakazany. Proszę o pomoc jakie dania mogę sobie przygotowywać. I proszę o wsparcie duchowe. Dziękuję
PrinzessinDodano:  20 wrzesień 2015 - 22:30
Ja też przez to przechodzę i wiem co to znaczy też mam Candidę ogólnoustrojową i sama muszę się z tym zmierzyć. Kosztuje mnie to dużo pieniędzy ponieważ wszystko kupuję w sklepie z żywnością Bio.Też mam różne dylematy, powątpiewania i znikąd żadnego wsparcia. Tylko z tego co widzę na to dziadostwo choruje więcej kobiet niż mężczyzn. I przede wszystkim nie wiem po czym rozpoznam, że już nie mam tego grzyba?
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 13:55
Pani Małogosiu, od jakiegoś czasu myślę o zamówieniu u Pani diety, ale nie wiem, którą powinnam wybrać. Ważę 112kg przy 160cm wzrostu. Tyję ciągle od 12 lat. Mam hashimoto zdiagnozowane 8 lat temu. Do tego dochodzą nieprawidłowo pracujące nadnercza - rano mam niski kortyzol, wieczorem wysoki. Z tego powodu przez wiekszosć dnia wegetuję, a pod wieczór zaczynam funkcjonowac normalnie. Tylko że się nie wysypiam, bo zbyt długo nie mogę usnąć, a gdy zasnę, to wciąż się budzę. Moja dotychczasowa dieta była ułożona tak, ze na kolację miałam jakąs lekką sałatkę warzywną. Jakiś czas temu zrobiłam kilkudniowy test i na kolację jadłam to, co zwyczajowo je sie na śniadanie: owsianka, racuchy itp. Efekt był taki, ze dwie godziny po kolacji czułam się zrelaksowana i śpiaca. Spałam całą noc, a rano budziłam się wyspana i bez poczucia, ze mogę zjeść konia z kopytami. Ale mój dietetyk mówi, ze takich kolacji nie mogę jeśc, bo nie schudnę. Choć podobno kłopoty ze snem też utrudniają odchudzanie, więc juz sama nie wiem, co mam myśleć. Tym bardziej, ze na tej diecie, na któej obecnie jestem schudłam 4kg po odstawieniu glutenu (wczesniej waga stałą w miejscu albo się lekko wahała). Moja aktywnosć to oprócz spacerów z dziecmi, orbiterk co drugi dzień.
Podsumowując: hashimoto, nadnercza, bez glutenu (nadwrażliwosć). Czy byłoby coś dla mnie z Pani diet?
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 15:16
No pewnie. Wyślij formularz.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 14:02
Magosiu, a slyszalas o przeroscie Lactobacillusa? Malo ktory lekarz wie o tej chorobie ale jesli dotyka to objawy nie sa przyjemne, czy moglabys zasugerowac jakas diete?
Odpowiedz
Twins PotDodano:  23 czerwiec 2015 - 14:24
Produkty owsiane charakteryzują się śladową ilością glutenu pochodzącego z samych ziaren owsa.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 20:32
Przepraszam, ale co za bzdura. Owies jest produktem naturalnie bezglutenowym. Jest zanieczyszczony w trakcie "produkcji"
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 8:29
Dokładnie, pisałam o tym w innym komentarzu. Owies nie ma glutenu.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 16:00
Gosiu czy do pierwszej diety dolaczasz jakies informacje o candidzie, np wskazowki co I kiedy mozna wprowadzac w drugiej fazie, zeby samodzielnie kontynuowac diete czy to tylko sama dieta i trzeba zamowic nastepne dla 2 I 3 fazy ?
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 16:14
Dieta zawiera cały opis ale dotyczący I-fazy. Jeśli nie będziesz chciała zamawiać kolejnych faz mailowo powiem Ci do możesz dołączyć po 3 miesiącach.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 16:19
T.
Probiotyk - Stosowałem Sanprobi super formuła.

Do dziś nie jem zup na mięsie ( 5 miesiąc) ale żona wspomaga się przepisami Małgosi i kilka fajnych warzywnych wpadło nam do jadłospisu :) , a co do rozdzielania posiłków to chyba od tego trzeba zacząć ja rozdzielałem białko od węglowodanów przez 3 miesiące .
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 17:25
Małgosiu, czy ta dieta przynosi rezultaty w walce z łuszczycą?
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 17:39
Przyniesie bo silnie oczyści.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 20:01
a co jeśli bedac na diecie zje sie coś niedozwolonego -słodki owoc,lody ? Zaprzepaszczone wszystko i od nowa?
Dodano:  23 czerwiec 2015 - 20:18
To czy masz świadomość powagi sytuacji jaką jest przerost candidy i związanych z tym zagrożeń oraz czy podejdziesz do diety poważnie zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 23:21
wiem,,wszystko siedzi w głowie.. już próbowałam wiele razy, polegałam.. Trzeba walczyć.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 20:19
Malgosiu a czy przy tej diecie mozna jesc ryby wedzone? Czy duzym grzechem jest jesli mieso lub swieza rybe bede piec w folii lub smazyc (na masle klarowanym lub oleju kokosowym)?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 8:31
Można rybę wędzoną. Jeśli chodzi o mięso to lepiej smażyć zawinięte w pergamin.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 20:35
Ja tak z innej beczki . Jak obliczyć kaloryczność przygotowanych potraw ?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 8:27
Ja mam specjalny program w którym układam diety ale jest też fajna strona ilewazy.pl
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 21:18
Małgosiu, mam dwa pytania niedotyczące tematu:
1. co sądzisz o proszkach zasadowych?
2. czy możesz się wypowiedzieć nt. jedzenia dla niemowląt powyżej 6 m-ca ("słoiczki")?

Dziękuję :)
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 8:28
1 - dobra rzecz jak jesteś mocno zakwaszona i potrzebujesz szybkich efektów.
2 - tak, w sierpniu, może wrześniu ruszy cały cykl żywieniowy dla dzieci i mam w ciąży
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 15:37
Dziękuję :) I...proszę o więcej ;)
1. Po czym poznać, że organizm jest zakwaszony?
2. Będę czekała jak na błogosławieństwo - moje dzieciątko niedawno wkroczyło w 4. m-c życia po drugiej stronie brzucha, a od 5-ego (połowa lipca) mogę wprowadzać dodatkowe produkty. Jeśli byłabyś w stanie i miałabyś chęć przyspieszyć ten cykl, to byłabym wniebowzięta :))
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  23 czerwiec 2015 - 21:28
Gosiu a jeżeli mam candidę i refluks to czy powinnam zamówic dwie diety
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 8:26
Zamawiasz candidę a ja uwzględniam także refluks. Cena nie zmienia się.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 9:05
Małgosiu, u Ciebie ta dieta jest bezglutenowa? I jesli tak, to jak długo ma trwać? Na czym polega etap III ? I ile razy bierze się wspomniany antybiotyk?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 9:07
Dieta może być bezglutenowa, ale jeśli nie masz nietolerancji to nie musi być.
I etap trwa 3 miesiące i tę dietę po prostu po miesiącu powtarzasz.
W II etapie dochodzą nowe produkty, w III kolejne.
Odpowiedz
Justyna ŚwistekDodano:  24 czerwiec 2015 - 9:18
jak można sprawdzić czy mamy te drożdżaki ??
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 11:11
W badaniach laboratoryjnych.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 9:48
Małgosiu czyli jesli zamówiłam dietę to moge liczyć ze bedą tez informacje kiedy mozna wprowadzić antybiotyk i jakiego rodzaju ma on być i wtedy do lekarza.Ale na początku zaczyna sie od diety a leki wprowadza pozniej?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 11:14
Absolutnie nie będę że tak powiem "wchodzić w nie swoje buty" i sugerować lekarzowi jaki ma zapisać antybiotyk. To lekarz jest od zapisywania lekarstw.
Zaczynasz od diety i po miesiącu idziesz do lekarza, mówisz że jesteś na diecie przeciwgrzybiczej. Możesz tę dietę zanieść, pokazać i wtedy lekarz zapisuje odpowiednie leczenie przeciwgrzybicze.
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 12:11
Oj ja nie to miałam na myśli ze napiszesz ze mam brać konkretny antybiotyk,bardziej chodziło mi o kwestie ze w diecie będzie info kiedy mam leki wprowadzić i jakiego rodzaju czyli czy antybiotyk czy inne przeciwgrzybiczne i bede miała np info ze po miesiącu diety muszę iść do lekarza i zacząć brać antybiotyk albo wlasnie lek przeciwgrzybiczy a nie ze napiszesz konkretna nazwę.Zle sie może wyraziłam:)
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 13:12
Ale lekarz też sugeruje dietę, moim zdaniem to tylko pomoc :)
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 10:02
Małgosiu pisałaś w jednym komentarzu że sama dieta długo trwa - że lepiej msc diety + antybiotyk. jeżeli leczymy się dietą + lekami to ile potrwa leczenie?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 11:16
Nie, nie, źle mnie zrozumiałaś. To nie jest tak że dieta przez miesiąc, antybiotyk i po sprawie.
Po miesiącu diety masz iść do lekarza, włączasz leczenie farmakologiczne i dieta dalej.
Ścisłą dietę stosujesz przez 3 miesiące, dopiero później możesz dołączać produkty. Po 4 miesiącach diety warto znów zrobić badania ale dietę radziłabym pociągnąć pół roku.
AnonimowyDodano:  21 lipiec 2015 - 19:35
Małgosiu piszesz,że dietę radziłabyś pociągnąć pół roku,ale czy w tych 6 miesiącach są zawarte te 3 miesiące ścisłej diety,czy masz na myśli to,że 3 miesiące ścisłej diety + 6 miesięcy należy ją podtrzymać?
Dodano:  22 lipiec 2015 - 9:26
To zależy od przypadku ale 3 miesiące ścisłej, 2 miesiące lżejszej.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 11:15
Czesc, Malgosiu!
Mam proporcjonalna szczupla sylwetke, ale moje rece sa bardzo szczuple i chce zbudowac mase miesniowa. Jaki mam spozywac produkty i kiedy, zeby zbudowac mase miesniowa?
Dziekuje!
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 11:34
Czy ktos z czytelnikow jest moze z Warszawy i moglby mi polecic dobrego lekarza zajmujacego sie leczeniem kandydozy? Najlepiej takiego u ktorego sam sie oczywiscie wyleczyl, bylabym bardzo wdzieczna :))
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 11:50
Małgosiu piszesz,że można wykryć Candidę z badań laboratoryjnych,ale powiedz czy to z krwi czy wymaz z gardła się robi?
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 11:51
A ja mam pytanie odnośnie kawy.Wiem ze jest zakazana ale co w przypadku kiedy moje tętno wynosi 40-50uderzen na minutę?Mam bardzo niskie ciśnienie i po prostu zasypiam na stojąco.Poniewaz jest zakazana to przez pierwszy miesiąc diety nie piłam wcale,ale to był po prostu koszmar.Teraz pije 1-2w tygodniu jak juz po prostu nie moge sobie poradzić i nie moge funkcjonować.Pije yerbe,czerwona herbatę ale to w ogóle nie działa.Czy jesli bede na diecie a czasem zdarzy mi sie ta kawa to znaczy ze wszystkie wysiłki na marne?Do diety stosuje sie ścisłe oprócz wlasnie tej kawy czasami.Mam wyrzuty sumienia ze nie wolno mi jej pic ale przy moim ciśnieniu to jakaś masakra wytrzymać bez:/
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:32
Po prostu leczenie potrwa dłużej. Kawa podnosi ciśnienie paradoksalnie. Tylko na chwilę, po czym ciśnienie spada bardzo szybko.
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 20:30
A czy mozna radzić sobie w jakis inny sposób niz kawa, czymś zdrowszym i dozwolonym przy grzybicy?
Sylwia :)Dodano:  11 kwiecień 2017 - 11:54
Ja proponuje sok z buraka z natka pietruszki i świeżym sokiem z pomarańczy/cytryny - pyszny i na dodatek \"daje kopa\" energii :) Zwłaszcza z rana :)
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 12:02
Małgosiu a co powiesz na temat domowego jogurtu z dodatkiem Lactobacillus acidophilus? Gdzie można je kupić, aby bezpiecznie spozywac?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:36
Genialna sprawa. Popytaj w sklepach eko.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 14:26
Małgosiu, co sądzisz o waflach ryżowych, które zawierają ryż brązowy i sezam? Czy one mają jakies wartości odżywcze, witaminy? Jeżeli tak to jakie? Czasami jestem w stanie zjesc całą paczkę lub pół jako podwieczorek, czy można tak? I jak często można jesc takie wafle? Bardzo proszę o odpowiedź i przepraszam, jeżeli już odpowiadałas na takie pytanie
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:35
Można je jeść i są świetne na diecie jako dodatek, 1-2 sztuki. Na pewno nie cała paczka.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 14:55
Małgosiu piszesz,że można wykryć Candidę z badań laboratoryjnych,ale powiedz czy to z krwi czy wymaz z gardła się robi?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:29
z krwi
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 19:43
Dziękuję za bardzo szybką odpowiedź!
Jeszcze jedno pytanie, które przyszło mi do głowy odnośnie I fazy - czy jest jakieś ograniczenie w ilości gram spożywanego dziennie:
- grejpfruta
- piersi z kurczaka (pisałaś żeby nie było zbyt dużej ilości białka w posiłku)
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Dodano:  25 czerwiec 2015 - 8:52
To trzeba mądrze zbilansować.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 14:59
Małgosiu,
Czy można jeść zielone, świeże ogórki? Nie widziałam ich na liście warzyw dozwolonych bez ograniczeń.
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:28
Można
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 15:13
Gosiu, Ty na pewno wiesz, ile kcal ma jeden woreczek ugotowanej kaszy jaglanej? Próbowałam szukać w internecie ale niestety nie mogłam tego znaleźć :-)
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 20:21
Gosiu, odpowiedziałabyś? ;-)
AnonimowyDodano:  25 czerwiec 2015 - 8:49
Nie zawracaj głosy Gosi takimi głupotami.
Na opakowaniu kaszy masz kaloryczność w 100 g. Policz sobie. Czy to takie trudne.
AnonimowyDodano:  25 czerwiec 2015 - 10:06
takie rzeczy sprawdzaj na stronce ilewazy.pl
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 16:07
Małgosiu dziś wysłałam formularz z zapytaniem o dietę, a w nim całkiem sporo schorzeń (anemia, bardzo osłabiona odporność (bardzo częste infekcje dróg oddechowych), insulionooporność, niedoczynność tarczycy, małe wahania prolaktyny, astma na tle alrgicznym
(bylica, brzoza, roztocza kurzu domowego), trądzik (i szybko przetłuszczające się włosy), podejrzenie refluksu, pajączki na nogach, zawroty głowy).
Chciałabym zanim uzyskam od Ciebie odpowiedź na formularz zacząć jeść według któregoś z dostępnych na blogu jadłospisów. Który polecałabyś najbardziej w tej początkowej fazie? Bo pewnie na dietę trzeba chwilę poczekać, a chciałabym pomóc sobie już dziś.
B.Ś.
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:27
W zakładce masz podział na miesiące. Zacznij od czerwcowych.
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 23:45
Chyba nie sprecyzowałam pytania ;) - chodziło mi bardziej o to, czy radzisz zacząć np. od jadłospisu dla osób z inusulioopornością czy np. z niedoczynnością tarczycy, czy od diety lekkostrawnej, czy po prostu od kolejnego zwykłego (ogólnego) jadłospisu na dany miesiąc? :)
Dodano:  25 czerwiec 2015 - 8:46
To trzeba wszystko połączyć. Zalecenia z każdego schorzenia.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 17:40
Gosiu czy od jazdy na rowerze też można schudnąć? Jeśli tak jak najlepiej to robic? :)
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:26
No pewnie, każda aktywność działa na naszą korzyść.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 17:42
Małgosiu w biorezonansie wyszedl mi przerost candidy, nie mam wszystkich objawow, niektore w niewielkim stopniu, czy to oznacza ze moja dieta moze trwac troche krocej niz pol roku o ktorym piszesz, zeby organizm wrocil do rownowagi?
Dodano:  24 czerwiec 2015 - 18:28
2 miesiące ścisłą powinnaś przeprowadzić, potem stopniowo włączać pozostałe produkty
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 19:13
Jeśli jestem w trakcie leczenia progesteronem na wywołanie miesiączki jest sens zamówić u Ciebie dietę? Z moim leczeniem lenpiej, ale nie wiem jak długo to jeszcze potrwa, a z tego co się orientowałam Twoim klientkom szybko wracała naturalna miesiączka...
Dodano:  25 czerwiec 2015 - 8:53
Jest sens. Miesiączka zanikła z jakiegoś powodu. Tabletka wywoła ją ale sztucznie. Musisz wyleczyć przyczynę zaniku a są nią zaburzenia w wytwarzaniu hormonów.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 20:29
Małgosiu a czy mozna pic wodę gazowana?czytalam ze nie ale Ty wiesz najlepiej dlatego zwracam sie do Ciebie:)
Dodano:  25 czerwiec 2015 - 8:50
Lepiej nie bo wzdyma a w candidzie jelita i tak mają za swoje.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 21:34
Od pewnego czasu ok 1-1,5 tygodnia przed miesiączką brzuch mam jak balon, bywa wtedy twardy i czasami pobolewa bez względu na to co zjem. Jak sobie z tym radzić, nie chcę przez te kilka dni w miesiącu wyglądać jakbym była w ciąży. Proszę o pomoc.
J.
Dodano:  25 czerwiec 2015 - 8:48
Zmienić dietę na lekkostrawną i unikać soli.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 22:32
Małgosiu a czy sama długa dieta + probiotyki+chlorella +czystek są w stanie pozbyć się candidy?Ewentualnie wprowadzenie po miesiącu zamiast antybiotyku suplement np.candidacler?
Dodano:  25 czerwiec 2015 - 8:48
Musi być coś co grzyba wykasuje. Dieta ma za zadanie pomóc i przede wszystkim poprawić stan jelit które grzyb doprowadza do strasznego stanu no i zapobiec nawrotom.
Dieta wspomaga układ odpornościowy.
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  24 czerwiec 2015 - 22:53
Gosiu, masz jakiś patent na zdrowszy kogel-mogel, chciałabym przyrządzić, czego użyć zamiast cukru, a oprócz stewii lub ksylitolu mozna coś jeszcze innego??
Odpowiedz
AnonimowyDodano:  25 czerwiec 2015 - 8:30
Malgosiu odpisujesz na formularze z 14 maja???nic jeszcze nie dostalam?czy mam ponownie zglosic formularz??? zalezy mi na czasie bo to formularz na powrot miesiaczki wraz z zrzuceniem paru kg. tylko na diecie bez nabialu zwierzecego. miesa. jajek. pszenicy. itp
Dodano:  25 czerwiec 2015 - 8:45
Jeśli wysłałaś formularz 14 maja a później np. w czerwcu napisałaś maila z pytaniem czy dostałam formularz to automatycznie z kolejki majowej wskakujesz na czerwcową.
Napisz mi na qchenneinspiracje@gmail.com z jakiego adresu mailowego wysłałaś formularz.
Odpowiedz
Oferty
img1
DIETA INDYWIDUALNA
redukcja, Hashimoto, NT, IO, PCOS, WZJG, cukrzyca, fodmap i in.
ZAMÓW DIETĘ
img1
Gotowe diety
7-dniowe jadłospisy o niskim indeksie glikemicznym
SKLEP
img1
MOJE KSIĄŻKI
porady żywieniowe i przepisy bezglutenowe, bezmleczne i bezjajeczne
SKLEP
img1
GOTOWE JADŁOSPISY NA CAŁY ROK
dla osób zdrowych
CZYTAJ WIĘCEJ
img1
ZRÓB ZAKUPY
Miejsca i produkty, które szczególnie polecam z uwagi na jakość.
CZYTAJ WIĘCEJ
Instagram
Brzuch jak balon, a do tego więcej na wadze? 

Archeony mają taką moc! Komunikują 📞 się z Twoimi adipocytami i po pierwsze robią z Twoimi preferencjami żywieniowymi co chcą, po drugie powodują, że odkładasz więcej 😫

Z ebooka 𝐒𝐈𝐁𝐎/𝐈𝐌𝐎 - 𝐬𝐤𝐮𝐭𝐞𝐜𝐳𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐳 𝐧𝐚𝐰𝐫𝐨𝐭ó𝐰 dowiesz się oczywiście czym jest SIBO i IMO, jakie są przyczyny przerostów, jak wyleczyć je skutecznie, oraz jaki bałagan mogą spowodować „po drodze” i jak go „posprzątać” 

Premiera ebooka już w drugiej połowie lutego. 

#sibo #imo

Brzuch jak balon, a do tego więcej na wadze?

Archeony mają taką moc! Komunikują 📞 się z Twoimi adipocytami i po pierwsze robią z Twoimi preferencjami żywieniowymi co chcą, po drugie powodują, że odkładasz więcej 😫

Z ebooka 𝐒𝐈𝐁𝐎/𝐈𝐌𝐎 - 𝐬𝐤𝐮𝐭𝐞𝐜𝐳𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐳 𝐧𝐚𝐰𝐫𝐨𝐭ó𝐰 dowiesz się oczywiście czym jest SIBO i IMO, jakie są przyczyny przerostów, jak wyleczyć je skutecznie, oraz jaki bałagan mogą spowodować „po drodze” i jak go „posprzątać”

Premiera ebooka już w drugiej połowie lutego.

#sibo #imo
...

467 50
Test wodorowo – metanowy to podstawa diagnostyki SIBO/IMO, ale jeśli patrzysz wyłącznie na cyferki, lub co gorsza, opierasz swoje działanie wyłącznie na suchym stwierdzeniu osoby wykonującej test określającym, że przerost jest to możesz odbić się od ściany. 

W ebooku 𝐒𝐈𝐁𝐎/𝐈𝐌𝐎 - 𝐬𝐤𝐮𝐭𝐞𝐜𝐳𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐳 𝐧𝐚𝐰𝐫𝐨𝐭ó𝐰 krok po kroku wyjaśnię jak prawidłowo wykonać, oraz zinterpretować test wodorowo – metanowy w oparciu o objawy, historię choroby oraz historię popełnianych błędów żywieniowych i behawioralnych. 

Premiera ebooka już w drugiej połowie lutego. 

#sibo #imo

Test wodorowo – metanowy to podstawa diagnostyki SIBO/IMO, ale jeśli patrzysz wyłącznie na cyferki, lub co gorsza, opierasz swoje działanie wyłącznie na suchym stwierdzeniu osoby wykonującej test określającym, że przerost jest to możesz odbić się od ściany.

W ebooku 𝐒𝐈𝐁𝐎/𝐈𝐌𝐎 - 𝐬𝐤𝐮𝐭𝐞𝐜𝐳𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐳 𝐧𝐚𝐰𝐫𝐨𝐭ó𝐰 krok po kroku wyjaśnię jak prawidłowo wykonać, oraz zinterpretować test wodorowo – metanowy w oparciu o objawy, historię choroby oraz historię popełnianych błędów żywieniowych i behawioralnych.

Premiera ebooka już w drugiej połowie lutego.

#sibo #imo
...

518 22
Skuteczna terapia SIBO/IMO to nie bułka z masłem. 
Jeżeli wydaje Ci się, że wystarczy wziąć antybiotyk i temat załatwiony to grubo się mylisz o czym świadczy ogromna rzesza ludzi z nawrotami, kręcącymi się w kółko i dalej nie potrafiącymi poradzić sobie z dokuczliwymi objawami😫. 

W ebooku 𝐒𝐈𝐁𝐎/𝐈𝐌𝐎 - 𝐬𝐤𝐮𝐭𝐞𝐜𝐳𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐳 𝐧𝐚𝐰𝐫𝐨𝐭ó𝐰 krok po kroku wyjaśnię Ci jak wyleczyć SIBO/IMO skutecznie. 
Dowiesz się dlaczego ten problem dotyczy właśnie Ciebie, jak przeprowadzić leczenie, jaką wdrożyć suplementację, dietę oraz jakich błędów nie popełniać ‼️

Wchodzicie w to? 
Wiecie co u Was jest lub było przyczyną SIBO/IMO? 

#sibo #imo

Skuteczna terapia SIBO/IMO to nie bułka z masłem.
Jeżeli wydaje Ci się, że wystarczy wziąć antybiotyk i temat załatwiony to grubo się mylisz o czym świadczy ogromna rzesza ludzi z nawrotami, kręcącymi się w kółko i dalej nie potrafiącymi poradzić sobie z dokuczliwymi objawami😫.

W ebooku 𝐒𝐈𝐁𝐎/𝐈𝐌𝐎 - 𝐬𝐤𝐮𝐭𝐞𝐜𝐳𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐚 𝐛𝐞𝐳 𝐧𝐚𝐰𝐫𝐨𝐭ó𝐰 krok po kroku wyjaśnię Ci jak wyleczyć SIBO/IMO skutecznie.
Dowiesz się dlaczego ten problem dotyczy właśnie Ciebie, jak przeprowadzić leczenie, jaką wdrożyć suplementację, dietę oraz jakich błędów nie popełniać ‼️

Wchodzicie w to?
Wiecie co u Was jest lub było przyczyną SIBO/IMO?

#sibo #imo
...

1388 114
Dieta to nie ograniczenia! Dieta to styl życia!

Czy danie z rolki jest ograniczające? NIE!
Czy jest ekstremalnie pyszne? TAK!
Czy zaspokoi zapotrzebowanie na słodkie jednocześnie dostarczając białka, wapnia, magnezu, potasu, potasu i witamin z grupy B? TAK! 

Pochodzi z diety zima wersja 5 𝐃𝐨𝐛𝐫𝐞 𝐛𝐨 𝐩𝐨𝐥𝐬𝐤𝐢𝐞 👌
Tę i inne diety znajdziesz na stronie:

𝐰𝐰𝐰.𝐝𝐢𝐞𝐭𝐨𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐚-𝐥𝐞𝐧𝐚𝐫𝐭𝐨𝐰𝐢𝐜𝐳.𝐩𝐥

Link również w BIO profilu ♥️

#insulinooporność #cukrzyca #niedoczynnośćtarczycy #hashimoto #pcosdiet

Dieta to nie ograniczenia! Dieta to styl życia!

Czy danie z rolki jest ograniczające? NIE!
Czy jest ekstremalnie pyszne? TAK!
Czy zaspokoi zapotrzebowanie na słodkie jednocześnie dostarczając białka, wapnia, magnezu, potasu, potasu i witamin z grupy B? TAK!

Pochodzi z diety zima wersja 5 𝐃𝐨𝐛𝐫𝐞 𝐛𝐨 𝐩𝐨𝐥𝐬𝐤𝐢𝐞 👌
Tę i inne diety znajdziesz na stronie:

𝐰𝐰𝐰.𝐝𝐢𝐞𝐭𝐨𝐭𝐞𝐫𝐚𝐩𝐢𝐚-𝐥𝐞𝐧𝐚𝐫𝐭𝐨𝐰𝐢𝐜𝐳.𝐩𝐥

Link również w BIO profilu ♥️

#insulinooporność #cukrzyca #niedoczynnośćtarczycy #hashimoto #pcosdiet
...

1998 3206

Masz problem z utrzymaniem zdrowych nawyków żywieniowych ?
Mam coś, co Ci pomoże !
Czytaj więcej

MOJA KSIĄŻKA


"Smacznie i zdrowo na diecie ograniczającej mięso" to książka dla tych, którzy szukają inspiracji na zdrowe posiłki i preferują tradycyjną formą książkową.

Ponad 70 stron porad żywieniowych oraz 65 pysznych i prostych w przygotowaniu przepisów. Dzięki podanym przy każdej potrawie wymiennikom węglowodanowym i białkowo-tłuszczowym szczególnie polecam ją osobom cierpiącym na cukrzycę typu I, kiedy kluczowe jest określenie dawki insuliny.

Idealny prezent dla każdego, kto chce zacząć przygodę ze zdrowym odżywianiem, ale nie koniecznie jest gotowy na ścisłe trzymanie się diety. 

 

PRZEJDŹ DO SKLEPU

This will close in 20 seconds