fbpx
Dieta gotowa zima wersja 4 – Turbo szybka dla zabieganych
Img

Dieta zimowa Turbo szybka to plan żywieniowy dla osób chcących się zdrowo odżywiać, jednak minimalnym nakładem czasu. To dieta dla osób zabieganych, bardzo prosta więc jeśli nie masz zdolności kulinarnych lub zwyczajnie nie lubisz gotować, jest dla Ciebie. Jest to oczywiście dieta przeciwzapalna o niskim indeksie glikemicznym.

Dieta o niskim indeksie glikemicznym to zgodnie z najnowszymi wynikami badań najzdrowszy model żywienia, stanowiący profilaktykę wielu chorób, dlatego powinna być stosowana przez osoby zdrowe chcące cieszyć się zdrowiem długie lata.
Oferowane diety przeciwzapalne o niskim IG rekomenduję osobom z:

  • insulinoopornością
  • cukrzycą,
  • niedoczynnością tarczycy,
  • chorobą Hashimoto,
  • endometriozą,
  • wysokim poziomem cholesterolu i triglicerydów,
  • PCOS,

Z uwagi na zastosowane makro są to diety dla osób ze spowolnionym metabolizmem. Osób którym ciężko zredukować masę ciała mimo dotychczas stosowanych diety.

Dieta zima wersja 4 Turbo szybka dostepna jest tym razem jedynie w wersji klasycznej o niskim IG.
Dostępne kaloryczności: 1600 kcal, 1800, kcal, 2000 kcal,
Ilość posiłków dziennie – 4
Rozkład makro: 20% białka, 40% tłuszczu, 40% węglowodanów,

Co ważne:

  • wszystkie produkty do przygotowania potraw w diecie są produktami powszechnie dostępnymi (przy każdej diecie znajduje się lista zakupów do przejrzenia przed zakupem), 
  • jeśli macie którąkolwiek z poprzednich diet gotowych, POTRAWY W NOWEJ DIECIE SĄ INNE.
    NIE POWTARZAJĄ SIĘ Z POPRZEDNIMI DIETAMI.
  • po kliknięciu w interesującą Was dietę dowiecie się które przepisy (jest lista potraw) określiłam jako TOP tej edycji i szczególnie Wam polecam 😉

Dieta zawiera:

  • 7 różnych śniadań,
  • 7 różnych lunchboxów,
  • 7 różnych obiadów,
  • 7 różnych kolacji,
  • listę zakupów z podaniem dokładnych ilości poszczególnych składników,

Podstawą skutecznej diety jest jej dobre zbilansowanie pod względem udziału białka, tłuszczu i węglowodanów.
Z ebooka dowiecie się jakie są zalecenia Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego i sprawdzicie jak ma się to do makro jakie zastosowałam w diecie.

Dowiecie się min.:

  • dlaczego nie trzeba bać się węglowodanów przy zaburzeniach glikemii, jak je selekcjonować,
  • ile węglowodanów dziennie potrzebuje mózg,
  • dlaczego wysokobiałkowa dieta nie jest dobrym rozwiązaniem,
  • dlaczego śniadania białkowo – tłuszczowe nie są rozwiązaniem dla każdego,
  • czym jest magiczny “indeks glikemiczny” konkretnego składnika, 
  • jak samodzielnie obliczyć indeks glikemiczny całego posiłku,
  • poznacie mnóstwo pysznych przepisów,
  • a także wiele informacji praktycznych,

E-book zawiera:

E-book zawiera:

  • informacje dotyczące zasad komponowania diety o niskim indeksie glikemicznym w oparciu o wytyczne Instytutu Żywności i Żywienia oraz Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego (8 stron) – treść identyczna jak w poprzednich edycjach,
  • 7-dniowy jadłospis o niskim indeksie glikemicznym,
  • listę zakupów,

Potrawy we wszystkich poniższych planach są podobne więc jeśli np. Twój partner potrzebuje diety 2000 kcal, a Ty diety 1600 kcal ale bez nabiału, bez najmniejszych problemów możecie gotować razem.
JEŚLI MASZ POPRZEDNIE MOJE DIETY GOTOWE, POTRAWY W NOWEJ DIECIE SĄ INNE. NIE POWTARZAJĄ SIĘ.

Kliknij w interesujący Cię plan żywieniowy, poznaj szczegóły i sprawdź czy masz wszystkie wykorzystane produkty w domu.

 

SPRAWDŹ INNE OFEROWANE DIETY (klik).

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:
Dieta gotowa jesień wersja 2 – dobrze zbilansowane plany dietetyczne
gotowe jadłospisy o niskim indeksie glikemicznym bezmleczne bezglutenowe bezjajeczne wegetariańskie wegańskie

Kochani, z ogromną przyjemnością ogłaszam premierę diety gotowej jesień wersja 2 🙂 Co ważne: wszystkie produkty do przygotowania potraw w Czytaj dalej

Pieczony cytrynowy dorsz na maślanych warzywach z prostym risotto

Szybki, banalnie prosty w przygotowaniu, lekki, aromatyczny obiad w sam raz na piątek. Pieczony cytrynowy dorsz na maślanych warzywach z Czytaj dalej

Diety gotowe Zima wersja 5 “Dobre bo Polskie” – niski IG, przeciwzapalne

Diety gotowe zima wersja 5 "Dobre bo polskie" to plany dietetyczne dla całych rodzin. Dzieci i seniorów. Kuchnia polska w Czytaj dalej

Dieta gotowa zima wersja 3 – dobrze zbilansowane plany dietetyczne

Kochani, z ogromną przyjemnością, onieśmielona Waszymi wiadomościami i tym jak na nią czekaliście, ogłaszam premierę diety gotowej zimowej w wersji Czytaj dalej

20 komentarzy

DominikaDodano:  19 styczeń 2022 - 13:57
Pani Małgosiu zdiagnozowano u mnie tydzień temu insulinooporność i podejrzenie hipoglikemii reaktywnej. Mam również nie najlepsze wyniki tarczycowe. Na chwilę obecną zaczęłam stosować berberynę i chcę zmienić dietę. Czy w takim przypadku mogę zakupić i stosować jedną z Pani gotowych diet czy raczej wymaga to diety rozpisanej indywidualnie? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  31 styczeń 2022 - 14:45
Tak, zachęcam dodatkowo do włączenia moich diet gotowych.
Odpowiedz
KamiDodano:  20 styczeń 2022 - 0:13
Witam,poproszę o informację, czy znajdę na stronie, jak wybrać odpowiednią wersję kaloryczną?
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  31 styczeń 2022 - 14:42
Zachęcam do skorzystania z dostępnych w sieci kalkulatorów. Wpisz w google kalukator CPM.
Odpowiedz
HaniaDodano:  20 styczeń 2022 - 8:39
Kochana Małgosiu, jestem z Tobą prawie od początku. Na taką dietę czekałam. Chciałabym taką 3xp czyli pokroić, pomieszać i ewentualnie podsmażyć. Wierzę, że ta taka jest, choć niektóre nazwy brzmią \"niepokojąco\" zwiastując większą robotę. Zobaczymy. Bardzo się cieszę, ze nie zrezygnowałaś z bloga całkowicie. Ja jestem starszą panią i słabo mi idzie z Instagramem. Jak chcę wrócić do czegoś to juz nie mogę znaleźć, jak tu na blogu. Bedę wdzięczna jak coś tu czasem napiszesz, choć wiem, że na IG łatwiej Ci ciś napisać. Poza tym bardzo dziękuję za wszystko co robisz. Pomagasz nam. Niech Cię zdrowie i chęci nie opuszczają!
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  31 styczeń 2022 - 14:47
Haniu ściskam mocno.
Odpowiedz
asia2001op-plDodano:  20 styczeń 2022 - 22:21
Czy białko foods by Ann można zamienić na jakieś inne? Jeśli tak to na jakie?
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  31 styczeń 2022 - 14:40
Tak, można wymienić na inne.
Odpowiedz
IzabelaDodano:  23 styczeń 2022 - 18:14
Czy dieta 1600 kcal zawiera mięso?
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  31 styczeń 2022 - 14:36
Proszę zerknąć na listę zakupów. Tak zawiera.
Odpowiedz
AniaDodano:  24 styczeń 2022 - 11:21
Jaką rybą najlepiej zastąpić łososia? Lepszy będzie wędzony pstrąg czy makrela?
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  31 styczeń 2022 - 14:35
Aniu wędzony pstrąg ;)
Odpowiedz
AniaBrDodano:  24 styczeń 2022 - 19:51
Chyba kupię... Nie wygląda na bardzo drogą w przygotowaniu. A Twoje diety Gosiu działają na mnie naaaajlepiej!!!
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  31 styczeń 2022 - 14:32
Zapraszam ;) Bardzo mi miło ;)
Odpowiedz
KarolinaDodano:  25 styczeń 2022 - 22:03
Małgosiu, czym zastąpić odżywkę białkową?
Odpowiedz
JagodaDodano:  28 styczeń 2022 - 9:04
Hej Małgosiu, bardzo Cię proszę - czy mogłabyś polecić mi jakąś dobrą witaminę D3 + K2? Szukam i sama nie wiem którą wybrać :( Z góry bardzo dziękuję ♥️
Odpowiedz
AniaDodano:  30 styczeń 2022 - 19:49
Gosiu :) Chciałabym się poradzić jeśli chodzi o treningi siłowe przy odzyskiwaniu miesiączki. Obecnie trenuje 4-5x w tygodniu. Nie mam miesiączki przez odchudzanie (FHA) ale masę ciała mam już prawidłową. Czy przy odzyskiwaniu miesiączki zalecasz ograniczenie treningów siłowych? Jaka ilość treningów będzie ok? Będę wdzięczna za odpowiedź :)
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  31 styczeń 2022 - 14:28
Witam, Jeśli chodzi o zaburzenia miesiączkowania to nie da się udzielić wiążącej porady nie znając Pani. Kluczowy jest stan odżywienia, stan zdrowia, wyniki badań etc,.
Odpowiedz
We mgleDodano:  1 luty 2022 - 18:05
Małgosiu, u męża oprócz nawracającej nadczynności tarczycy zdiagnozowano chorobę Basedowa. Lekarz powiedział, że jeśli po wyleczeniu będzie nawrót, trzeba będzie \"zniszczyć\" tarczycę. Czy można pomóc dietą? Którą dietę najlepiej wybrać? Z góry dziękuję!
Małgosia, DIETOTERAPIA LENAROWICZDodano:  3 luty 2022 - 16:29
Jako wsparcie polecam diety klasyczne.
Odpowiedz
Oferty
img1
DIETA INDYWIDUALNA
redukcja, Hashimoto, NT, IO, PCOS, WZJG, cukrzyca, fodmap i in.
ZAMÓW DIETĘ
img1
Gotowe diety
7-dniowe jadłospisy o niskim indeksie glikemicznym
SKLEP
img1
MOJE KSIĄŻKI
porady żywieniowe i przepisy bezglutenowe, bezmleczne i bezjajeczne
SKLEP
img1
Fit PLANER
Planer, który pomoże Ci zmienić złe nawyki żywieniowe i
zaplanować czas
SKLEP
img1
GOTOWE JADŁOSPISY NA CAŁY ROK
dla osób zdrowych
CZYTAJ WIĘCEJ
img1
ZRÓB ZAKUPY
Sklepy oferujące rabaty dla moich czytelników
CZYTAJ WIĘCEJ
Instagram
Tradycyjne korzenne pierniczki last minute - gotowe do zjedzenia natychmiast 🍪

Składniki na ok. 60 pierniczków: 
🍪300 gramów masła
🍪250 gramów płynnego miodu
🍪100 gramów cukru
🍪3 żółtka
🍪5 łyżek śmietany kremówki 30%
🍪1 kg mąki orkiszowej typ. 700 lub 650
🍪3 łyżki przyprawy do piernika
🍪łyżka kakao
🍪czubata łyżka cynamonu
🍪2 łyżeczki imbiru mielonego
🍪1 łyżeczka proszku do pieczenia
🍪2 łyżeczki sody oczyszczonej

Przygotowanie:
1. W rondelku rozpuszczamy masło. Dodajemy cukier, miód, przyprawę do piernika, kakao, imbir i cynamon. Podgrzewamy na małym ogniu cały czas mieszając, aż wszystkie składniki dokładnie się połączą. Zestawiamy z ognia, studzimy.
2. Wystudzoną masę miodową wlewamy do miski. Miksujemy dodając żółtka, proszek do pieczenia i sodę oczyszczoną. Cały czas miksując dodajemy mąkę. Zagniatamy ciasto. Ma być gładkie i sprężyste jak plastelina. Polecam użyć robota planetarnego lub poprosić o wyrobienie mężczyznę o silnych dłoniach.
3. Zagniecione ciasto wstawiamy do lodówki na 1,5 godziny. Rozwałkowujemy partiami na posypanej mąką silikonowej (najlepiej) stolnicy. Przy pomocy foremek wykrawamy dowolne kształty i układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy 7 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni (bez termoobiegu).
4. Wystudzone pierniczki dowolnie dekorujemy.

#pierniczki #pierniki #pierniczkiświąteczne #piernikiświąteczne #klimatświąt

Tradycyjne korzenne pierniczki last minute - gotowe do zjedzenia natychmiast 🍪

Składniki na ok. 60 pierniczków:
🍪300 gramów masła
🍪250 gramów płynnego miodu
🍪100 gramów cukru
🍪3 żółtka
🍪5 łyżek śmietany kremówki 30%
🍪1 kg mąki orkiszowej typ. 700 lub 650
🍪3 łyżki przyprawy do piernika
🍪łyżka kakao
🍪czubata łyżka cynamonu
🍪2 łyżeczki imbiru mielonego
🍪1 łyżeczka proszku do pieczenia
🍪2 łyżeczki sody oczyszczonej

Przygotowanie:
1. W rondelku rozpuszczamy masło. Dodajemy cukier, miód, przyprawę do piernika, kakao, imbir i cynamon. Podgrzewamy na małym ogniu cały czas mieszając, aż wszystkie składniki dokładnie się połączą. Zestawiamy z ognia, studzimy.
2. Wystudzoną masę miodową wlewamy do miski. Miksujemy dodając żółtka, proszek do pieczenia i sodę oczyszczoną. Cały czas miksując dodajemy mąkę. Zagniatamy ciasto. Ma być gładkie i sprężyste jak plastelina. Polecam użyć robota planetarnego lub poprosić o wyrobienie mężczyznę o silnych dłoniach.
3. Zagniecione ciasto wstawiamy do lodówki na 1,5 godziny. Rozwałkowujemy partiami na posypanej mąką silikonowej (najlepiej) stolnicy. Przy pomocy foremek wykrawamy dowolne kształty i układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy 7 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni (bez termoobiegu).
4. Wystudzone pierniczki dowolnie dekorujemy.

#pierniczki #pierniki #pierniczkiświąteczne #piernikiświąteczne #klimatświąt
...

1684 131
Świąteczne odliczanie czas zacząć🎄 
Obiecuję raczyć Was w tym okresie nie tylko wiedzą i pysznymi świątecznymi przepisami, ale i spokojem, harmonią, równowagą, aby przedświąteczny czas nie był szaloną gonitwą. Abyśmy w Święta nie podpierały się nosem ze zmęczenia i nie marzyły tylko o tym, aby położyć się spać. 
To ma być piękny czas 🎄

Snujecie już świąteczne plany? 
Ja Wigilię przygotowuję u siebie w domu dla kilkunastu osób. Poza uszkami od A do Z sama, z pomocą męża i dzieci ☺️
Jak u Was? Święta w domu, czy idziecie w gościnę? 

#świątecznyklimat #swiatecznedekoracje #świątecznyczas #swiatecznewypieki #spokój #odpoczynek

Świąteczne odliczanie czas zacząć🎄
Obiecuję raczyć Was w tym okresie nie tylko wiedzą i pysznymi świątecznymi przepisami, ale i spokojem, harmonią, równowagą, aby przedświąteczny czas nie był szaloną gonitwą. Abyśmy w Święta nie podpierały się nosem ze zmęczenia i nie marzyły tylko o tym, aby położyć się spać.
To ma być piękny czas 🎄

Snujecie już świąteczne plany?
Ja Wigilię przygotowuję u siebie w domu dla kilkunastu osób. Poza uszkami od A do Z sama, z pomocą męża i dzieci ☺️
Jak u Was? Święta w domu, czy idziecie w gościnę?

#świątecznyklimat #swiatecznedekoracje #świątecznyczas #swiatecznewypieki #spokój #odpoczynek
...

1320 81

Masz problem z utrzymaniem zdrowych nawyków żywieniowych ?
Mam coś, co Ci pomoże !
Czytaj więcej